تور کیش

ساخت وبلاگ

 

سافاری کیش


ثبت نام متقاضيان تور سافاري در هتل هاي کیش و مجتمع هاي تجاري جزيره و يا رزواسيون خود مجموعه صورت میگیرد همراه با ترانسفر رایگان به مجموعه ، توقف بين راه برای استراحت و عکاسي ، دیدن غرفه هاي صنايع دستي ، صرف غذا و نوشيدني هاي سرد و گرم در رستوران همراه با موسقي زنده محلي ، بازگشت به هتل بوسیله ماشین های ون و ميني بوس و خدمات ویژه VIP، ترانسفر با لیموزین.

 سافاری کیش

 

سافاری کیش

 

مطالب مرتبط:

تور کیش...
ما را در سایت تور کیش دنبال می کنید

برچسب : سافاری کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن دیدنی کیش,مراکز تفریحی کیش,جاذبه های کیش, نویسنده : الهام همائی gashtekish بازدید : 262 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 20:05

 

کلوپ غواصی و دریایی کیش

تور کیش کلوپ غواصی و دریایی

در مراکز تفریحی کیش و باشگاه های آن آموزش های متفاوتی چون اسکی روی آب , گشت تفریحی در اطراف جزیره کیش , غواصی , جت اسکی , آکواریوم شناور , گشت با قایق های تندرو , شاتل سواری , ماهیگیری تفریحی , قایق سواری با قایق های پدالی , تور جزیره های اطراف و... ارائه داده می شود. این مجموعه های ورزشی و تفریحی کار خود را از ساعت 9 صبح آغاز می کنند و اکثرا تازمان غروب آفتاب آماده پذیرش گردشگران عزیز می باشند. برای حفظ امنیت و رفاه گردشگران یک فروند شناور جست و جوگر و نجات غریق به صورت 24 ساعته و رایگان در اطراف و حاشیه جزیره برای ارائه خدمات خود حضور دارند. علاوه بر این امور دریایی وظیفه دارد تمامی فعالیت های کلوپ های غواصی و دریایی کیش را کنترل نماید.

تور کیش کلوپ غواصی و دریایی

 

مطالب مرتبط:

تور کیش...
ما را در سایت تور کیش دنبال می کنید

برچسب : کلوپ غواصی و دریایی کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن دیدنی کیش,مراکز تفریحی کیش,جاذبه های کیش, نویسنده : الهام همائی gashtekish بازدید : 265 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 20:02

 

پیست کارتینگ کیش

تور کیش پیست کارتینگ

پیست کارتینگ کیش یکی از تفریحان مهیج و مفرح این جزیره است که پایه یک اتومبیل رانی در سطح حرفه ای می باشد. مسافران تور کیش که علاقه مند به ورزش های هیجانی و اتومبیل رانی هستند حتما به این پیست بروند تا هیجانات خود را تخلیه نمایند. پیست کارتینگ کیش علاوه بر این که  اولین پیست کارتینگ ساخته شده در ایران است بزرگترین پیست کارتینگ در سراسر خاورمیانه نیز می باشد.

تور کیش پیست کارتینگ

این پیست دارای 8000 متر طول و 700 متر عرض می باشد. پیست کارتینگ کیش میان مردم جزیره , گردشگران و مسافران تور کیش بسیار پرطرفدار است به طوری که می توان گفت پرطرفدارترین مرکز تفریحی در تمام جزیره می باشد. این مجموعه موتورهای ATV (موتورهای 4چرخ) و ماشین های کنترل از راه دور را نیز دارا می باشد. علاوه بر همه این موارد دوره های مسابقات کشوری در پیست کارتینگ کیش برگزار می گردد. مسافران تور کیش که موتور سواری و اتومبیل رانی را دوست دارند به پیست کارتینگ جزیره زیبای کیش سر بزنند.

تور کیش پیست کارتینگ

 

مطالب مرتبط:

تور کیش...
ما را در سایت تور کیش دنبال می کنید

برچسب : پیست کارتینگ کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن دیدنی کیش,مراکز تفریحی کیش,جاذبه های کیش, نویسنده : الهام همائی gashtekish بازدید : 267 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 19:57

 

بولینگ در کیش

تور کیش بولینگ

بولینگ از ورزش های جذابی است که اولین بار در مصر باستان ابداع شد و در این ورزش شما باید توپی را روی زمین بغلتانید تا به چند میله برخورد کند. شاید برای مسافران تور کیش جالب باشد که بدانند بولینگ ابتدا (5200 سال قبل از میلاد مسیح) به عنوان یک بازی در مصر باستان مطرح شد.

تور کیش بولینگ

در آن زمان به جای توپ بولینگ از یک سنگ گرد استفاده می شده که باید آن را به صورت چرخشی پرتاب می کردند به طوری که از میان 3 قطعه  سنگ مرمر عبور کند و به 9 سنگ گنبدی شکل که حکم پین امروز را داشت برخورد کند. در دانمارک این بازی با یک توپ گرد سنگی انجام می گرفت که به سمت هدف های سنگی از فاصله 20 متری پرتاب میشد.

تور کیش بولینگ

جدیدترین و مدرن ترین و مجهزترین سالن بولینگ ایران در جزیره کیش و مجموعه ورزشی مریم واقع شده است. مسافران تور کیش که بولینگ علاقه مند هستند سالن بولینگ مریم را از دست ندهند. این سالن متشکل از شانزده لاین(خط) بولینگ دیجیتالی و مجهز به نور پردازی می باشد.

تور کیش بولینگ مجموعه ورزشی مریم

 

تور کیش بولینگ مجموعه ورزشی مریم

در طبقه اول مجموعه ورزشی مریم سالن بیلیارد وجود دارد که دارای چشم انداز فوق العاده ای از جزیره زیبای کیش می باشد. در این مکان دو سالن خانوادگی جدا نیز وجود دارد که متشکل از 16 میز بازی شامل 5 اسنوکر , 10 ایت بال و 1 پیرامید می باشد.

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

 

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

مسافران تور کیش نوروز 94  که علاقه مند به ورزش و تفریح در کنار هم هستند حتما به مجموعه ورزشی مریم و سالن بیلیارد آن سر بزنند قطعا متضرر نمی شوند و لحظات خوشی را سپری خواهند کرد. این مجموعه ورزشی آماده خدمت گذاری به مهمانان و مسافران عزیز تور کیش می باشد.

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

 

مطالب مرتبط:

 

تور کیش...
ما را در سایت تور کیش دنبال می کنید

برچسب : بولینگ در کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن دیدنی کیش,مراکز تفریحی کیش,جاذبه های کیش, نویسنده : الهام همائی gashtekish بازدید : 247 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 19:53

 

اسکوترهای زیر دریایی کیش

تور کیش اسکوترهای غواصی یا زیر دریایی

اسکوترهای زیر دریایی کیش یکی از وسایل تفریحی جدیدی است که در سال 90 در جزیره کیش ساخته وراه اندازی شد. این اسکوترها بسیار هیجان انگیز هستند چون شما می توانید با استفاده از این دستگاه , غواصی در اعماق دریا را تجربه کنید. مسافران تور کیش که علاقه مند به غواصی هستند خوب است بدانند که می توانند با استفاده از این اسکوترها بدون نیاز به مهارت های غواصی , شنا و حتی گواهینامه های لازمه به اعماق دریا بروند و نهایت لذت را ببرند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. اما بایستی حوله , مایو و دمپایی با خود به همراه داشته باشند. مسافران تور کیش قطعا با این اسکوترهای زیر دریایی احساسی فراموش نشدنی و باور نکردنی را تجربه خواهند کرد. این کلوپ اسکوترهای زیر دریایی یا غواصی در کنار کافی شاپ آنا , پشت هتل شایان در میدان ساحل واقع شده است.

تور کیش اسکوترهای غواصی یا زیر دریایی

به اطلاع مسافران تور کیش علاقه مند به غواصی می رسانیم که اگر قصد دارند به صورت گروهی یعنی بیش از 10 نفر به این کلوپ بروند 25% تخفیف و اگر بیشتر از چهار نفر باشند 20% تخفیف شامل آن ها میگردد. دانشجویان عزیز مطلع باشند که با کارت دانشجویی خود می توانند از تخفیف 20 درصدی کلوپ اسکوترهای زیر دریایی بهره ببرند. مسافران تور کیش می توانند 1:30 الی 2 ساعت از این اسکوترها استفاده کنند که هزینه آن برای یک تور نزدیک 200 هزار تومان یا کمتر می باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه برای افراد زیر 12 سال با قدی کمتر از 150 سانتی متر ممنوع می باشد. مسافران گرامی تور کیش اگر مبتلا به بیماری های سرع , فشار خون بالا , ناراحتی های قلبی و تنفسی هستند یا کمتر از 3 ماه است که عمل جراحی انجام داده اند ,استفاده از اسکوترهای غواصی برای آنها نیز ممنوع می باشد.

تور کیش اسکوترهای غواصی یا زیر دریایی

 

مطالب مرتبط:

تور کیش...
ما را در سایت تور کیش دنبال می کنید

برچسب : اسکوترهای زیر دریایی کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن دیدنی کیش,مراکز تفریحی کیش,جاذبه های کیش, نویسنده : الهام همائی gashtekish بازدید : 232 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 19:48

 

تور ترکیه پارک مرکزی آدانا

پارک مرکزی آدانا ترکیهوسعتی 33 هکتاری دارد که در شمال مسجر سابانجی و دو طرف رودخانه سیهان قرار گرفته است. در این پارک به قدری درخت و گونه های مختلف گیاهی وجود دارد که احساس می کنید وارد بازار گل شده اید. این پارک مرکزی دارای یک آمفی تئاتر 2100 نفره , دو کافه و باغ چینی می باشد که همین امر باعث شده این منطقه به عنوان منطقه اصلی تفریحی آدانا ترکیهتبدیل شود. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به آدانا را دارند و علاقه مند به گل و گیاه می باشند حتما به این پارک سر بزنند.

تور ترکیه پارک مرکزی آدانا

 

تور ترکیه پارک مرکزی آدانا

تور ترکیه پارک مرکزی آدانا

 

مطالب مرتبط:

تور کیش...
ما را در سایت تور کیش دنبال می کنید

برچسب : پارک مرکزی آدانا ترکیه,دیدنی های ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,مراکز تفریحی ترکیه,جاذبه های ترکیه, نویسنده : الهام همائی gashtekish بازدید : 268 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 19:44

 

تور ترکیه مسجد سلطان احمد

مسجد سلطان احمد استانبول یکی از مساجد زیبای استانبول است که آبی رنگ می باشد و همین امر زیبایی آن را دو چندان کرده است. این مسجد در زمان سلطان احمد ساخته شده است به همین دلیل نام آن را مسجد سلطان احمد گذاشته اند. این مسجد در شهر استانبول تنها مسجدی است که شش مناره دارد. علاوه بر این کاشی های آبی رنگ داخل مسجد و محراب ها و گنبد عظیمی که در مرکز آن قرار دارد به جذابیت مسجد سلطان احمد افزوده است و بسیار خیره کننده می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش...
ما را در سایت تور کیش دنبال می کنید

برچسب : مسجدسلطان احمد استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن دیدنی استانبول,مراکز تفریحی استانبول,جاذبه های استانبول, نویسنده : الهام همائی gashtekish بازدید : 251 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 19:41

 

تور ترکیه کلیسای سیسترن

کلیسای سیسترن یا همان قصر سانکن ترکیهاستانبول یک کلیسای بسیار بزرگ است که سازه آن 140 در 70 متر می باشد. علاوه بر این هنوز در راهروهای چوبی این کلیسای عظیم چند فوت آب جاری می باشد. کلیسای سیسترن استانبول دارای 335 ستون است و سقف آن شبیه همین بنا را در بالا نگه داشته است که منظره فوق العده زیبایی را بوجود اورده که بسیار جلب توجه می کند. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که دیدن از کلیسای سیسترن استانبول را از دست ندهند.

تور ترکیه کلیسای سیسترن

 مطالب مرتبط:

تور ترکیه استانبولتور ترکیه آنتالیاتور ترکیه لحظه آخری

تور کیش...
ما را در سایت تور کیش دنبال می کنید

برچسب : کلیسای سیسترن استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن دیدنی استانبول,مراکز تفریحی استانبول,جاذبه های استانبول, نویسنده : الهام همائی gashtekish بازدید : 205 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 19:36

 

موزه کشتی های غرق شده استانبول

تور ترکیه موزه کشتی های غرق شده استانبول

موزه کشتی های غرق شده استانبولبزرگترین موزه کشتی غرق شده در تمام دنیا می باشد که حدودا مربوط به قرن 4 می باشد. به مسافران تور ترکیه که می خواهند به شهر توریستی استانبول سفر کنند پیشنهاد میکنم که از این موزه شگفت انگیز دیدن کنند. این موزه زمانی کشف شد که دانشمندان در حال تحقیق و مطالعه در مورد مارمارای بودند. مارمارای یک تونل زیر زمنی در تنگه بسفر شهر استانبول است و آسیا و اروپا را نیز به هم متصل می کند. در این تونل کنده کاری های تاریخی و آثاری که مربوط به 13 هزار سال پیش می باشد هم دیده شد که مححققان و پژوهشگران را حیرت زده کرد. دانشمندان توانستند 36 کشتی غرق شده را کشف کنند و با مطالعاتی که روی آن ها انجام دادند توانستند درختانی را که برای ساخت کشتی از آن استفاده شده را شناسایی و همچنین نحوه ساخت کشتی ها را دریابند. مسافران تور ترکیه اگر از این موزه بی نظیر دیدن کنند , می توانند بزرگترین کلکسیون کشتی های جهان را که به دوره بیزانس بر میگردد ببینند. هم چنین یکی از بزرگترین و قدیمی ترین بنادر را هم می توانند ببینند و لذت ببرند. در این موزه 36 کشتی تجاری و 6 کشتی پارویی طوفانی ( کادیرگا ) نیز وجود دارد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش...
ما را در سایت تور کیش دنبال می کنید

برچسب : موزه کشتی های غرق شده استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن دیدنی استانبول,مراکز تفریحی استانبول,جاذبه های استانبول, نویسنده : الهام همائی gashtekish بازدید : 236 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 19:33

 

تور ترکیه هتل اربیل استانبول
هتل 3 ستاره اربیلاستانبول یکی از هتل های 3 ستاره خوب و نوساز استانبول است که بسیار شیک و مدرن طراحی و ساخته شده است. این هتل بسیار شبیه به هتل های 5 ستاره و هتل های بین المللی است و همین امر باعث منحصر به فرد شدن آن در میان هتل های 3 ستاره استانبول شده است. هتل اربیلاستانبول دارای امکانات هوشمند و امکانات رفاهی خوبی می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , اینترنت وایرلس در تمام اتاق ها , منوی غذای باز با انواع نوشیدنی های لذیذ و خوش مزه که به صورت بوفه سرو می شود و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت خود در این هتل با قیمتی مناسب سفر خوب و بی نظیری را تجربه کنند و از امکانات رفاهی و فوق العاده این هتل 3 ستاره بهرمند شوند.

تور ترکیه هتل اربیل استانبول

 مطالب مرتبط:

تور ترکیه استانبولتور ترکیه آنتالیاتور ترکیه لحظه آخری

 

 

تور ترکیه هتل پورت استانبول

هتل 3 ستاره پورت استانبول در منطقه اروپایی و توریستی استانبول قرار گرفته است که با بندر ینی کاپی تنها 10 دقیقه فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار تمبز هستند و هرکدام سرویس بهداشتی اختصاصی و تلویزیون دارند. علاوه بر این هتل پورتاستانبول دارای یک رستوران اختصاصی نیز می باشد و صبحانه را به صورت بوفه برای مهمانان و مسافران سرو می کند. از مزیت این هتل می توان به نزدیک بودن آن به دیدنی های تاریخی آن منطقه ( محله سلطان احمد ) مثل قصر توپکاپی , مسجد کبود و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه نوروز 94می توانند با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

تور ترکیه هتل پورت استانبول

 مطالب مرتبط:

تور ترکیه استانبولتور ترکیه آنتالیاتور ترکیه لحظه آخری

 

 

هتل 3 ستاره آرت استانبول

تور ترکیه هتل آرت استانبول

هتل 3 ستاره آرتاستانبول یکی از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول است. این هتل متشکل از 140 اتاق می باشد. از مزیت های هتل آرت استانبول این است که پیاده تنها بیست دقیقه با کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به استخر آب گرم , استخر روباز و... اشاره کرد. علاوه براین یک صرافی داخل هتل آرتاستانبول قرار دارد. رستوران و سالن غذاخوری ین هتل 24 ساعته آماده پذیرایی از مهمامانان خود و مسافران تور ترکیه می باشد. گردشگران و مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در هتل 3 ستاره آرت استانبول از امکانات این هتل بهرمند شوند و سفر خوبی را تجربه کنند.

تور ترکیه هتل آرت استانبول

 

 مطالب مرتبط:

تور ترکیه استانبولتور ترکیه آنتالیاتور ترکیه لحظه آخری

 

 

هتل 3 ستاره پیانو فورت استانبول

 

تور ترکیه هتل پیانو فورت استانبول

 

هتل 3 ستاره پیانو فورتاستانبول هتلی خوب با امکانات مناسب است که در یک شرایط خوب و موقعیت ایده آل قرار گرفته است. این هتل دارای یک تریا و قنادی است که با خوردنی های متنوع و لذیذ آماده پذیرایی از مسافران تور ترکیه و مهمامانان هتل پیانو فورت استانبول است. از امکانات این هتل می توان به سالن بدنسازی , استخر  سونا , جکوزی , مرکز آب گرم , حمام ترکی و اتاق بخار و... اشاره کرد. از مزیت های هتل پیانو فورتاستانبول این است که مسافران تور ترکیهمی توانند در مدت زمان کوتاهی با استفاده از تاکسی به سینما و نمایشگاه های هنری شهر زیبا و توریستی استانبول بروند و سفری دل چسب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 

 مطالب مرتبط:

تور ترکیه استانبولتور ترکیه آنتالیاتور ترکیه لحظه آخری

تور کیش...
ما را در سایت تور کیش دنبال می کنید

برچسب : هتل های 3 ستاره ترکیه استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های 5 ستاره استانبول,هتل های مجلل استانبول, نویسنده : الهام همائی gashtekish بازدید : 218 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 19:28

 

بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش

این منطقه ی تفریحیکیشدر زمینی به مساحت دو هکتار واقع شده است و دارای فضای سر سبز و انواع گوناگون حیوانات نیز می باشد. در این بوستان همه حیوانات در قفس هستند. در بوستان آهوان هفده قفس برای نگهداری از حیوانات وجود دارد. در این قفس ها حیواناتی مثل شیر , روباه , گوزن , میمون , شغال و انواع مختلف و گوناگون پرندگان نگهداری می شود. جالب است بدانید که در این بوستان تنها آهوان هستند که آزادانه و خارج از قفس زندگی می کنند. علاوه بر این در بوستان آهوان کیشوسایل بازی نیز برای کودکان وجود دارد.

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری کیشتور کیش ارزانتور کیش قیمتتور دقیقه 90 کیش

تور کیش...
ما را در سایت تور کیش دنبال می کنید

برچسب : بوستان آهوان کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن دیدنی کیش,مراکز تفریحی کیش,جاذبه های کیش, نویسنده : الهام همائی gashtekish بازدید : 239 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 19:19

 

تور کیش پرواز با جایروکوپتر

پروازهای تفریحی کیش از هیجان انگیزترین و لذت بخش تر ین تفریحات این جزیره زیبا می باشد. مسافران تور کیش که علاقه مند به تفریحات هیجانی هستند پروازهای تفریحی کیش را از دست ندهند.پرواز با گلایدر , کایت موتور دار و جایروکوپتر بر فراز آسمان آبی آبهای نیلگون خلیج فارس این امکان را برای علاقه مندان به پروازهای هیجان انگیز فراهم می آورد که زیبایی ها و جذابیت های جزیره زیبای کیش را در حین پرواز و از آسمان نظاره کنند. فرودگاه بین المللی جزیره کیش دارای یک باند گلایدر 1500 در 300 متر است که پرواز کردن را برای گردشگران که علاقه مند به هیجان پرواز هستند را امکان پذیر کرده است. مسافران تور کیش با پرواز کردن در آسمان بر فراز آب های خلیج فارس سفری به یاد ماندنی و پرهیجانی را تجربه خواهند کرد.

تور کیش پرواز با کایت

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری کیشتور کیش ارزانتور کیش قیمتتور دقیقه 90 کیش

تور کیش...
ما را در سایت تور کیش دنبال می کنید

برچسب : پروازهای تفریحی کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن دیدنی کیش,مراکز تفریحی کیش,جاذبه های کیش, نویسنده : الهام همائی gashtekish بازدید : 233 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 19:16

 

پایاب کیش

تور کیش پایاب

 

پایاب , دهلیزی است که كنار دهانه چاه قنات حفر می شود و شیب تقریبا تندی دارد و به وسیله تعدادی پله به سطح آب جاری قنات که در زیرزمین است , می رسد. هرچه این دهلیز یا پایاب عمیق تر باشد تعداد پله ها بیشتر و بیشتر می شود. برای حفر کردن دهلیز زاویه آن را طوری تنظیم می کنند که پله آخر پایاب به انتهای قنات برسد تا بتوان از روشنایی نوری که از دهانه چاه یا همان قنات به سطح آبمی تابد استفاده کرد. در اطراف پله آخر محیطی را ایجاد می کنند تا گردشگران بتوانند برای استراحت از آن استفاده کنند چون این محیط هوای خوب و دلپذیری را دارد مخصوصا در فصل تابستان هوای آن بی نظیراست. قدمت پایابحدودا دو هزارسال می باشد. پایاب کیشدر نزدیكی مجموعه درخت سبز واقع شده است . در سال های اخیر این منطقه به شکل زیبایی بازسازی شده است به همین دلیل توجه تعداد زیادی از مسافران تور کیش را به خود جلب می کند. علاوه بر این در منطقه پایاب کیشیك چایخانه و رستوران که دارای انواع غذاهای سنتی ایرانی است برای پذیرایی از گردشگران و مسافران تور کیش قرار گرفته است.

 

تور کیش چایخانه سنتی پایاب

 

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری کیشتور کیش ارزانتور کیش قیمتتور دقیقه 90 کیش

تور کیش...
ما را در سایت تور کیش دنبال می کنید

برچسب : پایاب کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن دیدنی کیش,مراکز تفریحی کیش,جاذبه های کیش, نویسنده : الهام همائی gashtekish بازدید : 254 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 19:12

 

تور کیش هتل آفتاب شرق

هتل آفتاب شرق یکی از هتل های 3 ستاره کیش است که متشکل از 46 اتاق می  باشد. این هتل در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش واقع شده است. مسافران تور کیش بدانند که هتل آفتاب شرق یک هتل ساحلی و همین امر باعث شیفتگی مسافران نسبت به این هتل شده است. از امکانات رفاهی هتل افتاب شرق کیش می توان به لابی , گشت سیاحتی , کافی شاپ در فضای باز , گشت در بازارها و... اشاره کرد که باعث علاقه مندی مسافران تور کیش به این هتل شده است.

آدرس: کیش , میدان سعدی , خیابان میرمهنا

تور کیش هتل آفتاب شرق

 

تور کیش رستوران هتل آفتاب شرق

 

مطالب مرتبط:

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری کیشتور کیش ارزانتور کیش قیمتتور دقیقه 90 کیش

 

 

تور کیش هتل سان رایز

هتل سان رایز کیشیک هتل 3 ستاره است که متشکل از 4 طبقه می باشد و در هر طبقه هشت الی ده سوئیت 1 - 3 خوابه وجود دارد. این هتل در قلب مراکز خرید و مکان های تفریحی و دیدنی کیش واقع شده است و تنها پنج دقیقه با مراکز خرید و 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. از جذابیت های هتل سان رایز کیش این است که اکثر اتاق های آن به سمت دریای نیلگون خلیج همیشه فارس است. مسافران تور کیش می توانند با اقامت در این هتل از دیدن چشم انداز زیبای آن و تماشا کردن خلیج فارس هنگام طلوع آفتاب لذت ببرند و سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور کیش هتل سان رایز

از دیگر عواملی که زیبایی این هتل را دو چندان می کند رنگ بندی متنوع اتاق ها در طبقات مختلف است که بسیار جالب , جذاب و دلنشین است. هتل سان رایز روبروی بازار پردیس 2 و در نوار سیاحتی قرار دارد. از امکانات این هتل می توان به لابی , رستوران , کافی شاپ , سالن ورزشی , پارک کودکان , پارکینگ اختصاصی و پارکینگ سرپوشیده , اینترنت در لابی و اتاق ها , کافی نت و... اشاره کرد. مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از این امکانات به طور رایگان بهره مند شوند.

تور کیش رستوران هتل سان رایز

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری کیشتور کیش ارزانتور کیش قیمتتور دقیقه 90 کیش

 

 

 

تور کیش هتل آرامش

هتل آرامش یکی از بهترین هتل های 3 ستاره جزیره زیبای کیشمی باشد. این هتل در یکی از بهترین نواحی توریستی و تفریحی و گردشگری واقع شده است. از ویژگی های هتل آرامش می توان به نزدیک بودن به بازارهای اصلی مثل بازار ونوس , زیتون , مرکز تجاری , مریم و... می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به دسترسی آن به مراکز تفریحی مثل بولینگ مریم , مرکز ورزش های دریایی , اسکله بزرگ تفریحی و... اشاره کرد. این عوامل باعث شده تا هتل آرامش از دیگر هتل های 3 ستاره متمایز شود. مسافران تور کیش که می خواهند در کمال آسودگی به تفریح و خرید خود برسند هتل آرامش کیشرا تجربه نمایند.

تور کیش هتل آرامش

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری کیشتور کیش ارزانتور کیش قیمتتور دقیقه 90 کیش

تور کیش...
ما را در سایت تور کیش دنبال می کنید

برچسب : هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های مجلل کیش, نویسنده : الهام همائی gashtekish بازدید : 225 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 19:07

 

رستوران گلستان دبی

 

golestan resturan

رستوران گلستاندبیمحیطی اصیل و  سنتی انواع غذاهای لذیذ و بسیار خوشمزه را در این رستوران سرو می شود و مکان بسیار خوبی برای جشن گرفتن و مناسبتهای مختلف می باشد. بیشتر غذاهای رستوران دبیغذاهای ایرانی می باشد که بیشتر میهمانان رستوران گلستاندبی مسافران ایرانی تور دبی می باشند. این رستوران با استقبال ایرانیان روبرو شده است.

 

مطالب مرتبط:

 

 

رستوران تیترو دبی

 

teatro restauran dubai

رستوران تیترو دبیدر هتل برج های روتانا قرار گرفته است .رستوران تیترو دبی نماد یک رستوران درجه 1 می باشد که سر آشپزهایی که در شغل خود حرفه ای هستند  در محیطی باز با لازانیا، سوشی ، رشته های طعم دار ، پیتزا ، کباب و ... در  فر های ذغالی و تنور های سفالی و کباب پزهای چرخان غذای لذیذ و بی نظیری برای میهمانان خود فراهم  کرده است.

 

مطالب مرتبط:

تور دوبی ارزان

تور مسافرتی دبی

تور دبی لحظه آخری

قیمت تور دبی

 

 

 

 

رستوران صدف دبی

resturan sadaf dubai

رستوران صدف دبی از میهمانان خود در محیطی اصیل و سنتی ایرانی پذیرایی می کند و میهمانان در این فضای صمیمی از کیفیت و خدمات خوب رستوران میتوانند لذت ببرند . غذاهای رستوران متنوع و لذیذ می باشد که میهمانان زیادی از طرفداران غذاهای رستوران صدف دبی می باشند . رستوران صدف دبی مکانی برای ایرانیان شده است تا در این فضای دلنشین با یکدیگر ملاقات داشته باشند .

 

مطالب مرتبط:

 

تور کیش...
ما را در سایت تور کیش دنبال می کنید

برچسب : رستوران های دبی,زیبا ترین رستوران های دبی,بهترین رستوران های دبی,مجلل ترین رستوران های دبی, نویسنده : الهام همائی gashtekish بازدید : 214 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 18:59

 

سواحل دبی

 

تور دبی سواحل عمومی

یکی از جاذبه های گردشگری دبی و مناطق دیدنی و توریستیامارت متحده عربی سواحل دبی هستند. برای مسافران تور دبی که علاقه مند به ورزش های آبی مثل شنا هستند گزینه های متفاوتی در دبی برای آنها وجود دارد. در ساده ترین شکل ممکن می توانند به سواحل عمومی بروند که هزینه ای هم برای ورود ندارند اما از امکانات کمی برخوردارند. سواحل عمومی دبیاز کنار تالاب الممرز آغاز می شود که در قسمت شمال شرقی دبی قرار دارد. این تالاب دارای منطقه ای برای جت اسکی , شنا و کلبه های چوبی و زیبا می باشد. اگر به سمت جنوب حرکت کنید به ساحل کرنیش جمیرا می رسید که مورد علاقه بسیاری از توریست ها و گردشگران برای آفتاب گرفتن و شنا کردن می باشد. از امکانات ساحل کرنیش جمیرا می توان به میزهای دارای سایه بان و نیمکت های آن , زمین بازی کودکان , منطقه ی ویژه و حفاظت شده ای برای شنا , منطقه ای سنگ کاری شده کنار ساحل برای ماهیگیری و... اشاره کرد.

 تور دبی سواحل عمومی

اگر به قسمت های جنوبی تر بروید به سواحل کوچک تری که نزدیک به باشگاه دریا نوردی و باشگاه وولن گونگ دبیمی باشد می رسید و در نهایت به ساحل هتل جمیرا خواهید رسید. آن دسته از مسافران تور دبی که می خواهند از امکانات فوق العاده و عالی بهره مند شوند باید به سواحل خصوصی هتل ها بروند. پس از ساحل خصوصی هتل جمیرا مجددا به سواحل عمومی ای که بین هتل متروپولیتن و شرایتون قرار دارد می رسید که مورد علاقه ی بسیاری از گردشگران و مسافران تور دبی و حتی ساکنان خود این منطقه از دبی می باشد.

تور دبی ساحل کرنیش جمیرا

این سواحل عمومی اگرچه دارای امکانات کمی می باشند و ورودیه ای برای رفتن به این سواحل از گردشگران گرفته نمی شود اما مقرراتی برای ورود به آن وجود دارد که باید رعایت شود. از جمله این مقررات ممنوع بودن بردن سگ و حیوانات اهلی به ساحل , آتش روشن کردن , غذا درست کردن , چادر زدن , بردن ماشین و رانندگی کردن در ساحل همگی ممنوع می باشند. علاوه بر همه این موارد نکته قابل توجه این است که اگرچه آب های ساحلیدبیآرام و کم تلاطم هستند و بی خطر به نظر می رسند اما یک موج آن می تواند شناگر را از ساحل دور کند به همین علت بهتر است زمانی برای شنا کردن وارد آب شوید که غریق نجات درساحل حضور داشته باشد. در نقطه مقابل این سواحل عمومی پارک های ساحلی هستند که از امکانات فوق العاده ای برخوردار هستند.

تور دبی ساحل هتل جمیرا

 

تور دبی ساحل هتل جمیرا

در این پارک های ساحلی رخت کن , زمین های ورزشی و چندین استخر و... وجود دارد و علاقه مندان به ورزش و تفریح در این پارک ها و استخرها باید مبلغی را به عنوان ورودیه بپردازند. در مجموع پیشنها می کنیم که اگر مسافران تور دبی علاقه مند به شنا کردن در آب های ساحلی هستند , سواحل آبی و پاکیزه خلیج فارس را از دست ندهند.

تور دبی پارک ساحلی

 

تور دبی پارک آبی

مطالب مرتبط:

تور کیش...
ما را در سایت تور کیش دنبال می کنید

برچسب : سواحل دبی,دیدنی های دبی,جاذبه های گردشگری م دبی,اماکن دیدنی دبی,مراکز تفریحی دبی, نویسنده : الهام همائی gashtekish بازدید : 202 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 18:50

 

پارک واندرلند دبی

 

 تور دبی پارک واندرلند

یکی از جاذبه های گردشگری دبیپارک واندرلند می باشد. این پارک به سه منطقه مجزا تقسیم شده است: پارک تفریحی , منطقه غواصی فوجی فیلم و قسمت سوم آن خیابان می باشد. این پارک نزدیک روستای البوم و کریک پارک می باشد که یک منطقه توریستی و نزدیک القرهود می باشد.

 

تور دبی پارک واندرلند

 

پارک آبی و منطقه غواصی هر روزاز ساعت 10 صبح الی 7 بعدازظهر و پارک تفریحی از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آماده خدمت گذاری به گردشگران و مسافران تور دبی می باشد. لازم به ذکر است که روزهای چهارشنبه مخصوص بانوان است.

 

تور دبی پارک واندرلند

 

مطالب مرتبط:

تور کیش...
ما را در سایت تور کیش دنبال می کنید

برچسب : پارک واندرلند دبی,دیدنی های دبی,جاذبه های گردشگری م دبی,اماکن دیدنی دبی,مراکز تفریحی دبی, نویسنده : الهام همائی gashtekish بازدید : 249 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 18:45

 

پارک آبی وادی وحشت دبی

 

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

پارک آبی وادی وحشت دبیبیشتر از 23 نوع وسیله ورزشی و تفریحی دارد که اکثر آن ها به صورت پیوسته و در امتداد هم هستند. مسافران تور دبی که علاقه مند به تفریح های آبی هستند با رفتن به این پارک می توانند با وسیله هایی که در امتداد هم هستند به طور پیوسته مدتی را بر روی آب حرکت کنند و نهایت لذت را ببرند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

این پارک بین برج العرب و هتل ساحلی جمیرا واقع شده است که 5 هکتار وسعت دارد. پر هیجان ترین وسیله ی این پارک یکی از سرسره ای آبی آن می باشد که بلندترین سرسره آبی دنیا است که مسافران تور دبی هیجان و وحشت واقعی را در این سرسره آبی می توانند تجربه کنند. از دیگر وسایل پارک آبی وادی وحشت میتوان به 8 سرسره آبی انفجاری و منطقه موج سواری آن اشاره کرد.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

گردشگرانی که علاقه مند به سرعت و هیجان هستند می توانند با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بر روی سرسره سرعت این پارک حالت بی وزنی را تجربه کنند بدون اینکه کمترین آسیبی را ببینند. این سرسره بلندترین و پرسرعت ترین سرسره دنیا بعد از سرسره آبی امریکای شمالی می باشد که سی و سه متر ارتفاع دارد و یک سقوط دل چسب , جذاب و در عین حال نفس گیر را برای هیجان دوستان به همراه یک آبشار به عمق وادی را فراهم میکند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

مسافران تور دبی خوب است بدانند که این پارک برنده جایزه بهترین طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی نیز شده است چون طراحی این پارک بر اساس افسانه سند باد صورت گرفته است.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

اگر اندکی به جزئیات آن توجه کنید متوجه می شوید که اجزای آن مانند شخصیت های کارتنی خلق شده اند که برای کمک به ساختار موضوع می باشند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

مطالب مرتبط:

تور کیش...
ما را در سایت تور کیش دنبال می کنید

برچسب : پارک آبی وادی وحشت دبی,دیدنی های دبی,جاذبه های گردشگری م دبی,اماکن دیدنی دبی,مراکز تفریحی دبی, نویسنده : الهام همائی gashtekish بازدید : 199 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 18:42

 

هتل های دبی

هتل رویال فالکون

هتل رویال فالکون

هتل رویال فالکون دبی یک هتل سه ستاره در منطقه دیره و خیابان صلاح الدین است که به مترو و فرودگاه بین المللی دبی نزدیک می باشد. این هتل بسیار تمیز و پاکیزه می باشد و همچنین دارای طراحی کلاسیک است. از امکانات هتل رویال کالفونمی توان به موارد زیر اشاره کرد: سالن ماساژ , لابی , کا فی شاپ , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه ایرانی و عربی , خدمات گردشگری , اینترنت پر سرعت , بار و برنامه های شاد در کلوپ های شبانه و...

مسافران تور دبی نوروز 94  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

 

 

 

هتل رز ریحان دبی

 

 

 

هتل رز ریحان دبی

 

هتل 4 ستاره ی Rose Rayhaan by Rotana، مرتفع ترین هتل در سرتاسر دنیا می باشد. در اطراف هتل ایستگاه های متعدد مترو، رستوران و کافه واقع شده است و اقامت آرام و بی نظیری را به میهمانان ارائه می دهد. مرکز اداری DIFC در نزدیکی هتل قرار گرفته. دارای 333 متر ارتفاع و 72 طبقه می باشد و از اتاق ها و سوئیت های بزرگ و مدرنی برخوردار است که هریک به تلویزیون LCD مجهز بوده و منظره ای چشم گیر از شهر دبی را به تصویر می کشد. . استخر هتل در طبقه چهارم قرار گرفته است. از جمله دیگر امکانات هتل جکوزی، اسپا، سونا، اتاق بخار و حمل و نقل دو طرفه ی فرودگاه را می توان نام برد. میهمانان می توانند پیاده به بازار دبی که بزرگترین بازار در دنیا محسوب می شود بروند. نمایشگاه دبی، بازارهای امارات وBurjuman با اتومبیل حدود 10 دقیقه فاصله دارند. در طول ماه رمضان، بوفه هتل صبحانه و یا سحری را در اتاق میهمانان سرو می کند.

 

 

 

هتل کرون پلازا دبی

 

 

 

 

هتل 5 ستاره ی  Crowne Plaza Dubai در مجاورت آبنمای شهر دبی و در پیشرفته ترین منطقه شهر یعنی Dubai Festival City، واقع شده است.قرار گیری هتل در مرکز پیشرفته همایشات شهر باعث شده تا مانند دیگر هتل های گروه Crowne Plaza، از بهترین مکانهای برای برگزاری گردهمایی ها محسوب شود. هتل حدود 2  کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله داشته و در مرکز مفرح ترین نقطه تجاری، تفریحی و اقتصادی شهر واقع شده است. این هتل در میان هتل های گروه  Crowne Plaza، اولین هتلی بوده که استعمال دخانیات را در تمامی اتاقها و محوطه های عمومی خود ممنوع کرده و محیط سالم تر و پاک تری را طی تعطیلات به گردشگران عرضه می دارد. علاقه مندان به گلف می توانند در محوطه گلف Al Badia که در شهرک Dubai Festival City قرار دارد، و یا زمین مجاور آن یعنی  Dubai Creek، به بازی بپردازند.

 

 

تور کیش...
ما را در سایت تور کیش دنبال می کنید

برچسب : هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی, هتل های مجلل دبی,زیباترین هتل های دبی, نویسنده : الهام همائی gashtekish بازدید : 244 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 18:38

 

 

ghayegh kaf shihsheii kish

آبهایی در اطراف جزیره کیش وجود دارد محیط و فضایی بسیار مناسب برای زندگی و رشد انواع مختلف موجودات دریایی مانند مرجان ها، توتیاها،  ماهی های خوراکی،و تزئینی ستاره دریایی خرچنگ ها و غیره است. با قایقهای کف شیشه ای تماشای اعماق زیبایی آبهای جزیره کیش ممکن می شود. قايق ها مسافتی را طى می کنند تا به ناحیه ای كه ماهى و مرجان زیادتر هستند برسند ، در مسیر عبور از منطقه های ساحل موجودات دريايى كف دريا و مرجانها می توانید ببینید و لذت ببرید . قایقها در اسکله تفریحی وجود دارند و گشت دریایی در شب هنگام با استفاده از نور افکن امکان پذیر شده است.

 

 

 

 

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش در نزدیکی بازار مرجان کیش واقع شده است ، از جذابترین و زیباترین مراکزهای جالب جزیره زیبای کیش می باشد که راه ارتباطی از بازار مرجان به دریا است. اکثر مسافران تور کیش و ساکنان جزیره زیبای کیش درمجاور پارک مدتی را برای تفریح در پارک ساحلی مرجان کیش می گذرانند. و از چشم انداز دیدنی و جذاب ساحل جزیره زیبای کیش لذت می برند. فضای دیدنی پارک ساحلی مرجان کیش و آلاچیق ها فضای بسیار مناسبی ایجاد کرده است که به دور از سرو صدای بازار در کنار دریا و چشم انداز های بی نظیر و زیبای طبیعت لذت ببرید و در مدت زمان اقامت در جزیره کیش از نواحی که دارای ساحل شفاف و خیلی زلال عکسهای خاطره انگیز بگیرید و لذت ببرید و سفری به یاد ماندنی را با تور کیش تجربه کنید .

 

 

 

 

کلبه هور جزیره کیش

کلبه هور کیش از جاذبه های دیدنی کیش است که براى نمايش گذاشتن و استفاده از انرژى‌هائى که در قرن کنونی کمتر مورد استفاده می گیرد. کلبه هور جزیره کیش در غربی ترین منقطه کیش دماغه ای می باشد که از قدیم کلبه هور نام داشته است. کلبه هور جزیره کیش منطقه ای مناسب برای غواصی است و در بیشتر سال پذیرای گردشگران زیادی می باشد به شکل صخره ای می باشد و از آن به هامور، سنگسر،  سرخو،  انواع مختلف صدف ها و لاک پشت ها در این منطقه بسیار است. علاقمندانی که به ماهیگیری علاقه مند می باشند در روزهایی که باد ملایم می باشد برای ماهیگیری به این منطقه می روند.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

تور کیش...
ما را در سایت تور کیش دنبال می کنید

برچسب : دیدنی های کیش, نویسنده : الهام همائی gashtekish بازدید : 239 تاريخ : يکشنبه 14 دی 1393 ساعت: 19:46